Home » Ik ben huurder » 


Reparatieverzoek

­
reparatieverzoek indienen via deze website. Reparatieverzoeken kunt u ook telefonisch bij ons melden van maandag tot en met vrijdag van 8.00 tot 11.00 uur via het telefoonnummer (010) 20 45 100. Via het keuzemenu komt u direct bij de juiste afdeling terecht.

www.eneco.nl
Tip: U kunt op de afrekening van gas, water en licht controleren of u een geiser van Eneco huurt of kijkt u op de onderhoudssticker op de zijkant van uw geiser.

Ik huur geen geiser van Eneco (voorheen Tempus)
Is de geiser uw eigendom, dan kunt u voor dit reparatieverzoek helaas geen beroep doen op Woonplus Schiedam. De reparatie is voor uw eigen rekening.

Ik weet niet of ik een geiser van Eneco (voorheen Tempus) huur
Tip: U kunt op de afrekening van gas, water en licht controleren of u een geiser van Eneco huurt of kijkt u op de onderhoudssticker op de zijkant van uw geiser.
Huurt u een geiser van Eneco, dan kunt u de storing 24 uur per dag telefonisch melden. Bel hiervoor rechtstreeks met Eneco via tel. (088) 89 55 000.
Is de leverancier u nog steeds onbekend, dan kunt u contact opnemen met Woonplus Schiedam via tel. (010) 204 51 00.

­

Veelgestelde vragen: