Betalingsregeling

Veel gevraagd over Betalingsregeling

Hoe vaak mag ik een betalingsregeling aanvragen en uit hoeveel termijnen mag een betalingsregeling bestaan?

Algemeen

Dat verschilt en hangt af van uw persoonlijke situatie. Klik op Betalingsregeling aanvragen om te kijken of u voor een betalingsregeling in aanmerking komt en in hoeveel termijnen u mag betalen. .

U kunt contact opnemen met het Klantcontactcentrum van Woonplus.

Ik heb een betalingsregeling met jullie afgesproken maar ik kan deze niet nakomen. Wat moet ik doen?

Algemeen

U kunt contact opnemen met het Klantcontactcentrum van Woonplus.

Op welke manier kan ik mijn betalingsregeling betalen?

Algemeen

U kunt betalen via Ideal, of het bedrag zelf overmaken per bank o.v.v. uw huurdersnummer en maand waarop de betaling betrekking heeft. Bankrekeningnummer van Woonplus is NL96 RABO 0316 2588 73.

Klik op Mijn Woonplus om uw betalingsregeling via IDEAL te betalen.

Ik heb huurachterstand. Kan ik een betalingsregeling treffen?

Algemeen

Heeft u een huurachterstand? Dan kunt u mogelijk een betalingsregeling afsluiten. 

Online: Klik op Betalingsregeling aanvragen om dit direct te regelen. 

U kunt ook contact opnemen met het Klantcontactcentrum van Woonplus.

Ik weet de afspraken van mijn betalingsregeling niet meer of ik weet niet meer waarvoor ik een betalingsregeling heb afgesloten. Kan ik dit opvragen?

Algemeen

In het nota overzicht van Mijn Woonplus kunt u nakijken waarvoor u een betalingsregeling heeft afgesloten.
Klik op  Mijn Woonplus om in te loggen.

Komt u er niet uit?

U kunt contact opnemen met het Klantcontactcentrum van Woonplus.

Mijn dossier ligt sinds kort bij een deurwaarder, is het voor mij nog mogelijk om een betalingsregeling te treffen?

Algemeen

Nee, u dient hiervoor contact op te nemen met de deurwaarder.

Wij kunnen u geen informatie geven over deurwaarderszaken.