Betalingsregeling

Veel gevraagd over Betalingsregeling

Mijn dossier ligt sinds kort bij een deurwaarder, is het voor mij nog mogelijk om een betalingsregeling te treffen?

U kunt hierover contact opnemen met de klantenservice van Woonplus.
Online: klik op het contactformulier van Woonplus
Telefonisch: op werkdagen tussen 8.00 – 11.00 uur op (010) 20 45 100

Ik heb een betalingsregeling getroffen maar ik weet niet meer precies waarvoor. Kunt u dat nagaan?

U kunt hierover contact opnemen met de klantenservice van Woonplus.


Online: klik op het contactformulier van Woonplus
Telefonisch: op werkdagen tussen 8.00 – 11.00 uur op (010) 20 45 100

Ik weet de betalingsregeling niet meer, kan ik deze opvragen?

In het nota overzicht van Mijn Woonplus kunt u nakijken waarvoor u een betalingsregeling heeft afgesloten.
Klik op  Mijn Woonplus om in te loggen.

Komt u er niet uit? Neem dan contact op met onze Klantenservice:

Telefonisch: op werkdagen tussen 8.00 – 11.00 uur op (010) 20 45 100

Uit hoeveel termijnen mag een betalingsregeling bestaan?

Dat kan variëren en is afhankelijk van uw persoonlijke situatie. Klik op betalingsregeling aanvragen om te zien of u voor een regeling in aanmerking komt.

Hoe vaak mag ik een betalingsregeling aanvragen?

Dat verschilt en hangt af van uw persoonlijke situatie. Klik op betalingsregeling aanvragen om te kijken of u hiervoor in aanmerking komt.

Heeft u hierover nog vragen, neem dan contact op met onze afdeling Klantenservice:

Online: klik op het contactformulier van Woonplus

Telefonisch: op werkdagen tussen 8.00 - 11.00 uur (010) 20 45 100

Per brief: Woonplus Schiedam, Postbus 25, 3100 AA Schiedam

Ik heb een betalingsregeling met jullie afgesproken maar ik kan deze niet nakomen. Wat moet ik doen?

U kunt hier contact opnemen met onze afdeling Klantenservice:

Online: klik op het contactformulier van Woonplus

Telefonisch: op werkdagen tussen 8.00 – 11.00 uur (010) 20 45 100.

Op welke manier kan ik mijn betalingsregeling betalen?

U kunt betalen via Ideal, of het bedrag zelf overmaken per bank o.v.v. uw huurdersnummer en maand waarop de betaling betrekking heeft. Bankrekeningnummer van Woonplus NL96 RABO 0316 2588 73.

Klik op Mijn Woonplus om uw betalingsregeling via IDEAL te betalen.

Ik heb huurachterstand. Kan ik een betalingsregeling treffen?

Heeft u een huurachterstand? Dan kunt u proberen een betalingsregeling af te sluiten. 

Online: Klik op betalingsregeling aanvragen om dit direct te regelen. 

Of neem contact op met onze afdeling Klantcontactcentrum:

Telefonisch: op werkdagen tussen 8.00 – 11.00 uur (010) 20 45 100.