Zelf overmaken

Veel gevraagd over Zelf overmaken

Ik heb borg betaald bij het tekenen van mijn huurovereenkomst. Krijg ik dit bedrag terug?

Nee, Woonplus is al jaren geleden gestopt met het vragen van borg. Toen dit besluit werd genomen hebben alle bewoners die nog borg open hadden staan dit bedrag uitbetaald gekregen.

Ik heb dubbel betaald. Wanneer krijg ik dit geld teruggestort?

Binnen een week krijgt u het bedrag terug op uw rekening.

Ik heb per ongeluk teveel betaald. Kan Woonplus dit bedrag terugstorten?

U kunt hierover contact opnemen met de klantenservice van Woonplus.


Online: klik op het contactformulier van Woonplus
Telefonisch: op werkdagen tussen 8.00 – 11.00 uur op (010) 20 45 100

Is de huur die ik betaald heb al bij jullie aangekomen?

Dit kunnen wij controleren in het financieel overzicht van Mijn Woonplus.

Klik hier Mijn Woonplus om in te loggen op uw persoonlijk account.

Welke gegevens vermeld ik bij de overboeking van mijn huurbetaling?

Vermeld bij de betaling het huurdersnummer en de maand waarop de betaling betrekking heeft.

Ik heb de huur zelf naar jullie overgemaakt maar ik ontvang nu een betalingsherinnering. Wat moet ik doen?

Neemt u contact op met onze afdeling Klantenservice:

Online: klik op het contactformulier van Woonplus

Telefonisch: op werkdagen tussen 8.00 – 11.00 uur (010) 20 45 100.

 

Wat is het rekeningnummer van Woonplus?

NL96 RABO 0316 2588 73.

Vergeet niet bij uw betaling uw huurdersnummer en de maand/ factuurnummer waarop de betaling betrekking heeft te vermelden.

Ik kan mijn huur niet betalen. Wat moet ik doen?

Als u problemen heeft met het betalen van de huur, neem dan zo snel mogelijk contact op met onze afdeling Klantenservice.

Online: klik op het contactformulier van Woonplus

Telefonisch: op werkdagen tussen 8.00 – 11.00 uur (010) 20 45 100.

Bekijk de video "Heeft u huurachterstand...wat nu?"