Sleutels inleveren

Veel gevraagd over Sleutels inleveren

Mijn woning is in beslag genomen maar er staan nog spullen in, is het mogelijk om nog toegang te krijgen tot de woning?

U kunt hierover contact opnemen met de klantenservice van Woonplus.

Online: klik op het contactformulier van Woonplus
Telefonisch: op werkdagen tussen 8.00 – 11.00 uur op (010) 20 45 100

Wanneer lever ik mijn sleutels in?

Bij de eindinspectie levert u de sleutels in bij de Woonmakelaar. U kunt ook iemand machtigen om bij de eindinspectie aanwezig te zijn en de sleutels voor u in te leveren. Diegene moet een schriftelijke machtiging en een legitimatiebewijs meenemen. Ook moet deze persoon voor de oplevering van de woning aan Woonplus tekenen. Let op: Als u de sleutels niet op de datum van de huurbeƫindiging hebt ingeleverd, brengt Woonplus u de kosten in rekening. Dit houdt onder meer in dat wij dan het recht hebben om, zonder voorafgaande waarschuwing, het gehuurde (inclusief alle op dat moment aanwezige goederen) te ontruimen. Nadat u de sleutels heeft ingeleverd kunt u geen werkzaamheden in de woning meer verrichten.

Ik heb de huur opgezegd en ik moet mijn sleutels inleveren. Ik heb niet alle sleutels meer. Wat nu?

Als u de sleutels niet op de datum van de huurbeëindiging hebt ingeleverd, brengt Woonplus u de kosten voor nieuwe sleutels in rekening.

Ik heb mijn huur opgezegd en ik moet de sleutels inleveren. Ik kan mijn sleutels niet op tijd inleveren. Wat nu?

U kunt hiervoor contact opnemen met uw Woonmakelaar of onze afdeling Klantenservice:

Online: klik op het contactformulier van Woonplus

Telefonisch: op werkdagen tussen 8.00 – 11.00 uur (010) 20 45 100.