Daken en dakgoten

Veel gevraagd over Daken en dakgoten

Hoe vaak maken jullie mijn dakgoten schoon?

Neem contact op met onze afdeling Klantenservice:

Online: klik op het contactformulier van Woonplus

Telefonisch: op werkdagen tussen 8.00 – 11.00 uur (010) 20 45 100.

Mijn dak is beschadigd. Waar meld ik dat?

U kunt hiervoor een reparatieverzoek indienen.

Heeft u hierbij hulp nodig? Neem dan contact op met onze afdeling Klantenservice:

Online: klik op het contactformulier van Woonplus

Telefonisch: op werkdagen tussen 8.00 – 11.00 uur (010) 20 45 100.

 

Ik heb een schoorsteen. Wie is verantwoordelijk voor het vegen van mijn schoorsteen?

U bent zelf verantwoordelijk voor het vegen van uw schoorsteen.

Mijn regenpijp zit verstopt. Wat moet ik doen?

Neemt u contact op met de ontstoppingsdienst TOS, telefoon (010) 4383 599. TOS ontstopt in opdracht van Woonplus de rioleringen en regenpijpen.