Klacht

Veel gevraagd over Klacht

Ik heb overlast van of klachten over de aannemer die bij mij aan het werk is. Wat kan ik doen?

Algemeen

U kunt hierover contact opnemen met het Klantcontactcentrum van Woonplus.


Online: klik op het {{{contactformulier}}} van Woonplus


Telefonisch: op werkdagen tussen 8.00 – 11.00 uur op (010) 20 45 100.

Kan Woonplus ook een cv ketel plaatsen?

Algemeen

Nee. Woonplus kan alleen een elektrische boiler plaatsen. Voor toestemming voor het plaatsen van een cv ketel dient u een Zelf Aangebrachte Verandering in te dienen via Aanvraag toestemming Zelf aan te brengen veranderingen. Als de opzichter hiervoor akkoord geeft, kunt u zelf de cv ketel plaatsen. Het plaatsen gaat buiten Woonplus om.

Ik wil telefonisch contact met Woonplus hebben. Wat moet ik doen?

Algemeen

U kunt hierover contact opnemen met het Klantcontactcentrum van Woonplus.

Telefonisch: op werkdagen tussen 8.00 – 11.00 uur op (010) 20 45 100