Klacht

Veel gevraagd over Klacht

Ik wil telefonisch contact met Woonplus hebben. Wat moet ik doen?

U kunt hierover contact opnemen met de klantenservice van Woonplus.


Telefonisch: op werkdagen tussen 8.00 – 11.00 uur op (010) 20 45 100

Ik heb overlast van de aannemer. Wat kan ik doen?

U kunt hierover contact opnemen met de klantenservice van Woonplus.


Online: klik op het contactformulier van Woonplus


Telefonisch: op werkdagen tussen 8.00 – 11.00 uur op (010) 20 45 100.

Kan Woonplus ook een cv ketel plaatsen?

Nee. Woonplus kan alleen een elektrische boiler plaatsen. Voor toestemming voor het plaatsen van een cv ketel dient u een Zelf Aangebrachte Verandering in te dienen via Zelf Aangebrachte Veranderingen. Als de opzichter hiervoor akkoord geeft, kunt u zelf de cv ketel plaatsen. Het plaatsen gaat buiten Woonplus om.