Mijn Woonplus

Veel gevraagd over Mijn Woonplus

Wat is het bezoekadres van Woonplus?

Algemeen

Bezoekadres

Valeriusstraat 3

3122 AM Schiedam

Wat is het postadres van Woonplus?

Algemeen

Postadres Woonplus Schiedam

Postbus 25

3100 AA Schiedam

Hoe maak ik een account aan voor Mijn Woonplus?

Algemeen

Met uw 'Mijn Woonplus-account' heeft u uw gegevens op een rij en kunt u gemakkelijk zelf veel woonzaken regelen.

Klik hier op Mijn Woonplus om uw persoonlijk account aan te maken en te activeren.

Vul hier uw postcode en huisnummer in. Vervolgens activeren wij het account voor u en krijgt u een bevestigingmails daarvan.

Wat moet ik doen als ik mijn wachtwoord van Mijn Woonplus ben vergeten?

Algemeen

U kunt klikken op "wachtwoord vergeten" en dan krijgt u per e-mail een link om een nieuw wachtwoord in te voeren.

Ik huur samen met mijn partner een woning. Kunnen we allebei een account voor het Klantportaal aanmaken?

Algemeen

Nee, dat is niet mogelijk. Per adres kan maar één account worden aangemaakt.

Mijn persoonlijke gegevens wijzigen (telefoonnummer, e-mailadres etc.), moet ik dat ook aan jullie doorgeven?

Algemeen

Ja,  u kunt de wijziging doorgeven via Mijn Woonplus. Log hier in Mijn Woonplus op uw persoonlijk account.

U kunt ook contact opnemen met het Klantcontactcentrum van Woonplus.

Kan ik zonder afspraak naar het kantoor van Woonplus komen en iemand spreken?

Algemeen

Woonplus wil haar service en de manier waarop zij haar klanten ontvangt verbeteren. Wij willen dat u zich welkom voelt. Ook willen we graag dat u niet onnodig lang in de hal hoeft te wachten totdat u aan de beurt bent. 

Doordat wij weten dat u komt, kunnen wij ons ook beter voorbereiden op de vraag die u aan ons heeft. In sommige gevallen kunnen wij u een bezoek besparen door uw vraag telefonisch of per e-mail te beantwoorden. Ook kan het zijn dat we een afspraak maken om bij u langs te komen als dit voor de beantwoording van uw vraag relevant is.

Waar kan ik mijn emailadres bij Woonplus invoeren of wijzigingen?

Algemeen

Dit kunt u in Mijn Woonplus direct regelen. Klik op Mijn Woonplus om in te loggen op uw persoonlijke account.

U kunt ookcontact opnemen met het Klantcontactcentrum van Woonplus.