Woning opleveren

Veel gevraagd over Woning opleveren

Ik heb de huur opgezegd. Hoe moet ik de tuin aan Woonplus opleveren?

Algemeen

U dient uw tuin zonder obstakels en vrij van onkruid aan Woonplus op te leveren.

Ik kan de woning niet opleveren volgens de regels die jullie hebben aangegeven. Wat nu?

Algemeen

Blijkt uit de eindinspectie dat u reparaties, veranderingen of verwijderingen niet of niet goed genoeg heeft uitgevoerd? Dan brengen wij hiervoor een bedrag in rekening. Bijgevoegd is de Prijslijst rekening huurder voor een overzicht van de bedragen.


Het bedrag dat u moet betalen staat vermeld op het opnameformulier. Dit wordt in rekening gebracht bij de eindafrekening.

Binnen hoeveel dagen moet ik me aanmelden bij een energieleverancier?

Algemeen

Dit moet binnen 5 werkdagen. 

Ik heb de woning niet volgens de regels achtergelaten en nu heb ik een rekening ontvangen van jullie. Ik ben het hier niet mee eens. Wat kan ik doen?

Algemeen

Goede service en dienstverlening vinden wij erg belangrijk. Toch kan het gebeuren dat er iets misgaat of dat u niet tevreden bent. Laat het ons weten. We zullen er alles aan doen om samen met u tot een oplossing te komen. U kunt bij ons terecht met al uw klachten over onze dienstverlening of ons beleid. Een klacht is een probleem dat u ervaart met betrekking tot een eerder gemelde vraag of verzoek. Een klacht moet u schriftelijk indienen. Wij vragen u om uw klacht zo volledig mogelijk te omschrijven, zodat we u zo goed mogelijk kunnen helpen.

Klik op klacht melden.

Plaatst Woonplus een nieuw naamplaatje als ik een woning bij jullie ga huren?

Algemeen

Ja, Woonplus plaatst een nieuw naamplaatje, zodra u bij ons een woning huurt.

Wie is verantwoordelijk voor de eindschoonmaak van de woning wanneer de huurder is overleden?

Algemeen

De nabestaanden zijn hier verantwoordelijk voor.