Ik heb de huur opgezegd. Hoe moet ik de tuin aan Woonplus opleveren?
Algemeen
U dient uw tuin zonder obstakels en vrij van onkruid aan Woonplus op te leveren.
U dient uw tuin zonder obstakels en vrij van onkruid aan Woonplus op te leveren.
Blijkt uit de eindinspectie dat u reparaties, veranderingen of verwijderingen niet of niet goed genoeg heeft uitgevoerd? Dan brengen wij hiervoor een bedrag in rekening. Bijgevoegd is de Prijslijst rekening huurder voor een overzicht van de bedragen.
Het bedrag dat u moet betalen staat vermeld op het opnameformulier. Dit wordt in rekening gebracht bij de eindafrekening.
Dit moet binnen 5 werkdagen.
Goede service en dienstverlening vinden wij erg belangrijk. Toch kan het gebeuren dat er iets misgaat of dat u niet tevreden bent. Laat het ons weten. We zullen er alles aan doen om samen met u tot een oplossing te komen. U kunt bij ons terecht met al uw klachten over onze dienstverlening of ons beleid. Een klacht is een probleem dat u ervaart met betrekking tot een eerder gemelde vraag of verzoek. Een klacht moet u schriftelijk indienen. Wij vragen u om uw klacht zo volledig mogelijk te omschrijven, zodat we u zo goed mogelijk kunnen helpen.
Klik op klacht melden.
Ja, Woonplus plaatst een nieuw naamplaatje, zodra u bij ons een woning huurt.
De nabestaanden zijn hier verantwoordelijk voor.