Home » Mijn Woonplus » Reparatieverzoek » Spoedeisend verzoek


Spoedeisend verzoek

­

www.tempus.nl

Tip: U kunt op de afrekening van gas, water en licht controleren of u een geiser van Tempus huurt of kijkt u op de onderhoudssticker op de zijkant van uw geiser.

Ik huur geen geiser van Tempus

Is de geiser uw eigendom, dan kunt u voor dit reparatieverzoek helaas geen beroep doen op Woonplus Schiedam. De reparatie is voor uw eigen rekening.

Ik weet niet of ik een geiser van Tempus huur

Tip: U kunt op de afrekening van gas, water en licht controleren of u een geiser van Tempus huurt of kijkt u op de onderhoudssticker op de zijkant van uw geiser.

Huurt u een geiser van Tempus, dan kunt u de storing 24 uur per dag telefonisch melden.

Bel hiervoor rechtstreeks met Tempus via tel. (088) 895 50 00.

Is de leverancier u nog steeds onbekend, dan kunt u contact opnemen met  Woonplus Schiedam via tel. (010) 204 51 00.