Wat is het bezoekadres van Woonplus?
Algemeen
Bezoekadres
Valeriusstraat 3
3122 AM Schiedam
Afspraak maken
Voor het spreken van een medewerker moet u vooraf een afspraak maken: klik op afspraak maken.
Bezoekadres
Valeriusstraat 3
3122 AM Schiedam
Afspraak maken
Voor het spreken van een medewerker moet u vooraf een afspraak maken: klik op afspraak maken.
Postadres Woonplus Schiedam
Postbus 25
3100 AA Schiedam
Met uw 'Mijn Woonplus-account' heeft u uw gegevens op een rij en kunt u gemakkelijk zelf veel woonzaken regelen.
Klik hier op Mijn Woonplus om uw persoonlijk account aan te maken en te activeren.
Vul hier twee keer uw e-mailadres en uw unieke activatiecode in. Klik daarna op de knop ‘Account aanvragen’.
U ontvangt dan direct een e-mail waarmee u uw account kunt activeren.
Vul de activatiecode in die u van ons via brief of e-mail hebt ontvangen. Heeft u geen activatiecode? Neem dan contact op met het Klantcontactcentrum van Woonplus.
Online: klik op het contactformulier van Woonplus
Telefonisch: op werkdagen tussen 8.00 – 11.00 uur op (010) 20 45 100
Ja. Woonplus volgt alle wettelijke regels met betrekking tot privacy en beveiliging van gegevens.
U kunt klikken op "wachtwoord vergeten" en dan krijgt u per e-mail een link om een nieuw wachtwoord in te voeren.
Nee, dat is niet mogelijk. Per adres kan maar één account worden aangemaakt.
Ja, u kunt de wijziging doorgeven via Mijn Woonplus. Log hier in Mijn Woonplus op uw persoonlijk account.
Of u kunt hierover contact opnemen met het Klantcontactcentrum van Woonplus.
Online: klik op het contactformulier van Woonplus
Telefonisch: op werkdagen tussen 8.00 – 11.00 uur op (010) 20 45 100
U kunt hierover contact opnemen met het Klantcontactcentrum van Woonplus.
Online: klik op het contactformulier van Woonplus
Telefonisch: op werkdagen tussen 8.00 – 11.00 uur op (010) 20 45 100
Bij het maken van een afspraak via ons klantportaal staat het tijdsblok aangegeven waarin één van onze Medewerkers Onderhoudsservices bij u langs komt. Normaal gesproken wordt er een half uur per reparatieverzoek ingepland.
Als u telefonisch een afspraak maakt wordt aan de telefooon vermeld voor welke duur de afspraak staat ingepland.
Ja, u kunt meerdere afspraken tegelijk maken als de agenda dit toelaat.
U kunt hierover contact opnemen met het Klantcontactcentrum van Woonplus.
Online: reparatieverzoek
Telefonisch: (010) 20 45 100 van maandag tot en met vrijdag tussen 8.00 - 11.00 uur
Woonplus wil haar service en de manier waarop zij haar klanten ontvangt verbeteren. Wij willen dat u zich welkom voelt. Ook willen we graag dat u niet onnodig lang in de hal hoeft te wachten totdat u aan de beurt bent. Daarnaast willen wij u zelf laten kiezen op welke dag en tijdstip u een afspraak wilt hebben.
Doordat wij weten dat u komt, kunnen wij ons ook beter voorbereiden op de vraag die u aan ons heeft. In sommige gevallen kunnen wij u een bezoek besparen door uw vraag telefonisch of per e-mail te beantwoorden. Ook kan het zijn dat we een afspraak maken om bij u langs te komen als dit voor de beantwoording van uw vraag relevant is.
Zonder afspraak kunt u geen gesprek met een medewerker van Woonplus hebben.
De receptionist ontvangt u en geeft u uitleg hoe u een afspraak kunt maken.
Dit kunt u in Mijn Woonplus direct regelen. Klik op Mijn Woonplus om in te loggen op uw persoonlijke account.
Of U kunt hierover contact opnemen met het Klantcontactcentrum van Woonplus.
Online: klik op het contactformulier van Woonplus
Telefonisch: op werkdagen tussen 8.00 – 11.00 uur op (010) 20 45 100
U kunt hierover contact opnemen met de klantenservice van Woonplus.
Online: klik op het contactformulier van Woonplus
Telefonisch: op werkdagen tussen 8.00 – 11.00 uur op (010) 20 45 100
Met uw 'Mijn Woonplus-account' heeft u uw gegevens op een rij en kunt u gemakkelijk zelf veel woonzaken regelen.
Klik hier op Mijn Woonplus om uw persoonlijk account aan te maken en te activeren.
Vul hier twee keer uw e-mailadres en uw unieke activatiecode in. Klik daarna op de knop ‘Account aanvragen’.
U ontvangt dan direct een e-mail waarmee u uw account kunt activeren.
Vul de activatiecode in die u van ons via brief of e-mail hebt ontvangen. Heeft u geen activatiecode? Neem dan contact op met het Klantcontactcentrum van Woonplus.
Online: klik op het contactformulier van Woonplus
Telefonisch: op werkdagen tussen 8.00 – 11.00 uur op (010) 20 45 100
U kunt hiervoor contact opnemen met het Klantcontactcentrum van Woonplus.
Telefonisch: op werkdagen tussen 8.00 – 11.00 uur op (010) 20 45 100
Tevens kan het WOT u assisteren als het gaat om het invullen van papieren en of klantportaal. https://www.wotschiedam.nl/
U kunt hierover contact opnemen met het Klantcontactcentrum van Woonplus.
Online: klik op het contactformulier van Woonplus
Telefonisch: op werkdagen tussen 8.00 – 11.00 uur op (010) 20 45 100