Activatiecode opvragen

Iedere huurder binnen Woonplus heeft de mogelijkheid om een Mijn Woonplus account aan te maken. Dit doet u middels een activatiecode die u van Woonplus heeft ontvangen. Is er iets misgegaan en heeft u geen activatiecode ontvangen? Vraag deze dan hieronder aan. Wij versturen dan binnen 2 werkdagen de activatiecode per e-mail naar u toe.

Contactgegevens

Adres

Ter controle

Voor de aanvraag van een persoonlijk Mijn Woonplus-account controleren we wie u bent. 
Vul daarvoor de onderstaande gegevens in:

Gerelateerde vragen

Wat is het bezoekadres van Woonplus?

Algemeen

Bezoekadres

Valeriusstraat 3

3122 AM Schiedam

Afspraak maken

Voor het spreken van een medewerker moet u vooraf een afspraak maken: klik op afspraak maken.

Meer over dit onderwerp

Wat is het postadres van Woonplus?

Algemeen

Postadres Woonplus Schiedam

Postbus 25

3100 AA Schiedam

Meer over dit onderwerp

Hoe maak ik een account aan voor Mijn Woonplus?

Algemeen

Via het klantportaal op de website van Woonplus kunt u een persoonlijk account aanmaken voor Mijn Woonplus.

Klik hier op Mijn Woonplus om uw persoonlijk account aan te maken en te activeren.

Lukt het u niet? Neem u dan contact op met de afdeling Klantenservice:
Online: klik op het contactformulier van Woonplus
Telefonisch: op werkdagen tussen 8.00 – 11.00 uur op (010) 20 45 100

Meer over dit onderwerp

Is het Klantportaal veilig om te gebruiken?

Algemeen

Ja. Woonplus volgt  alle wettelijke regels met betrekking tot privacy en beveiliging van gegevens.

Meer over dit onderwerp

Wat moet ik doen als ik mijn wachtwoord van Mijn Woonplus ben vergeten?

Algemeen

U kunt klikken op "wachtwoord vergeten" en dan krijgt u per e-mail een link om een nieuw wachtwoord in te voeren.

Meer over dit onderwerp

Ik huur samen met mijn partner een woning. Kunnen we allebei een account voor het Klantportaal aanmaken?

Algemeen

Nee, dat is niet mogelijk. Per adres kan maar één account worden aangemaakt.

Meer over dit onderwerp

Ik heb geen activatiecode ontvangen voor het aanmaken van een Mijn Woonplus account. Wat kan ik doen?

Algemeen

Neemt u contact op met de afdeling Klantenservice:

Online: klik op het contactformulier van Woonplus
Telefonisch: op werkdagen tussen 8.00 – 11.00 uur op (010) 20 45 100

Meer over dit onderwerp

Mijn persoonlijke gegevens wijzigen (telefoonnummer, e-mailadres etc.), moet ik dat ook aan jullie doorgeven?

Algemeen

U kunt de wijziging doorgeven via Mijn Woonplus. Log hier in Mijn Woonplus op uw persoonlijk account.

Meer over dit onderwerp

Hoe maak ik een afspraak?

Algemeen

U kunt bellen met de klantenservice op werkdagen van 8 uur 's ochtends tot 11 uur 's ochtends. 

Via uw "mijn woonplus"kunt u binnenkort ook zelf direct online een afspraak inplannen. 

Meer over dit onderwerp

Ik wil iemand met spoed spreken, kan dat?

Algemeen

Voor spoedeisende zaken, zoals bijvoorbeeld brand of een gaslekken zijn wij 24 uur per dag bereikbaar, (010) 20 45 100.

Meer over dit onderwerp

Kan ik meerdere afspraken maken?

Algemeen

Ja, u kunt meerdere afspraken tegelijk maken als de agenda dit toelaat. Klik hier voor het maken van een afspraak.

Meer over dit onderwerp

Kan ik ook aangeven dat ik met een bepaalde medewerker van Woonplus wil spreken?

Algemeen

Ja, dit kunt u bij de toelichting van uw afspraak aangeven.
Klik hier voor het maken van een afspraak.

Meer over dit onderwerp

Waar kan ik mijn e-mailadres bij Woonplus invoeren of wijzigingen?

Algemeen

Dit kunt u in Mijn Woonplus direct regelen. Klik op Mijn Woonplus om in te loggen op uw persoonlijke account.

Meer over dit onderwerp

Het lukt mij niet om in te loggen in Mijn Woonplus. Wat kan ik doen?

Algemeen

U kunt hierover contact opnemen met de klantenservice van Woonplus.

Online: klik op het contactformulier van Woonplus
Telefonisch: op werkdagen tussen 8.00 – 11.00 uur op (010) 20 45 100

Meer over dit onderwerp

Ik ben mijn activatiecode voor mijn persoonlijk account van Mijn Woonplus vergeten of kwijt. Wat kan ik doen?

Algemeen

De activatiecode van uw persoonlijk account van Mijn Woonplus zijn de laatste 5 cijfers van uw IBAN-rekeningnummer.

Komt u er toch niet uit? Neem dat contact op met de klantenservice van Woonplus.

Online: klik op het contactformulier van Woonplus
Telefonisch: op werkdagen tussen 8.00 – 11.00 uur op (010) 20 45 100

Meer over dit onderwerp

Ik heb geen brief ontvangen voor het activeren van mijn persoonlijk account Mijn Woonplus. Wat moet ik doen?

Algemeen

Misschien heeft u de brief per e-mail ontvangen. Kijkt u nog even in uw inbox en ook in uw spambox  of de brief daar niet staat.

Niet alle huurder krijgen tegelijk de brief met hun activatiecode toegestuurd. Eind december 2020 moet iedereen deze hebben ontvangen

Is dat niet het geval, neem dan contact op met de klantenservice van Woonplus:

Online: klik op het contactformulier van Woonplus
Telefonisch: op werkdagen tussen 8.00 – 11.00 uur op (010) 20 45 100

Meer over dit onderwerp

Hoe activeer ik Mijn Woonplus?

Algemeen

Met uw 'Mijn Woonplus-account' heeft u uw gegevens op een rij en kunt u gemakkelijk zelf veel woonzaken regelen.

Klik hier op Mijn Woonplus om uw persoonlijk account aan te maken en te activeren.

Vul hier twee keer uw e-mailadres en uw unieke activatiecode in. Klik daarna op de knop ‘Account aanvragen’.
U ontvangt dan direct een e-mail waarmee u uw account kunt activeren.

Vul de activatiecode in die u van ons via brief of e-mail hebt ontvangen. Heeft u geen activatiecode? Neem dan contact met ons op.

Online: klik op het contactformulier van Woonplus
Telefonisch: op werkdagen tussen 8.00 – 11.00 uur op (010) 20 45 100

Meer over dit onderwerp

Ik heb hulp nodig om via de het klantportaal zaken te regelen. Wat nu?

Algemeen

Een medewerker van de Klantenservice kan meekijken op het klantportaal. Neem contact op met de Klantenservice van Woonplus.
Telefonisch: op werkdagen tussen 8.00 – 11.00 uur op (010) 20 45 100

Tevens kan het WOT u assisteren als het gaat om het invullen van papieren en of klantportaal. https://www.wotschiedam.nl/

Meer over dit onderwerp

Ik kan niet inloggen op het portaal van Woonplus. Wat kan ik doen?

Algemeen

U kunt hierover contact opnemen met de klantenservice van Woonplus.

Online: klik op het contactformulier van Woonplus
Telefonisch: op werkdagen tussen 8.00 – 11.00 uur op (010) 20 45 100

Meer over dit onderwerp