De kaarten op tafel: wat willen we zelf en samen doen als we ouder zijn?
De wens van de nieuwe generatie ouderen lijkt eigen regie in vrijheid en verbondenheid te zijn. Ja, we doen graag wat voor elkaar. Maar nee, we leggen ons niet graag vast. Waar trekken we de grens? En hoe kunnen we samenredzaamheid dan het beste organiseren? Op 11 juni gingen we hierover in gesprek op de conferentie ‘een nieuwe generatie ouderen, Langer Thuis’.