Zoekresultaten voor "reparatie spoed"

Veelgestelde vragen

Antwoorden op jouw vragen

Hoe meld ik een reparatie die spoed heeft?

Algemeen

U kunt hierover 24 uur per dag contact opnemen met het Woonplus.

Spoedgevallen zijn bijvoorbeeld een ernstige waterlekkage, een gaslek of een andere levensbedreigende situatie. Als huurder bent u verplicht ons dit te melden. Zo kunnen we gezamenlijk voorkomen dat de kosten voor reparatie onnodig hoog worden.  's Avonds, 's nachts en in het weekend wordt u doorgeschakeld naar onze meldkamer. Daar helpen we u verder. Uiteraard dient u thuis te blijven als er met spoed iemand naar u toe komt. 

Telefonisch: op werkdagen en in het weekend: (010) 20 45 100.

Meer over dit onderwerp

In welke regio's mag ik reageren op woningen als ik een urgentie heb?

Algemeen

Uw urgentie is in alle zes Urgentieregio’s in de woningmarktregio Rotterdam geldig. U geeft bij het aanvragen van urgentie wel aan wat de Urgentieregio van uw keuze is. Meer informatie hierover kunt u vinden op de website van Woonnet-Rijnmond. 

Meer over dit onderwerp

Ik heb snel een woning nodig maar kom niet in aanmerking voor urgentie. Wat zijn de mogelijkheden?

Algemeen

- 20:00 direct kans op Woonnet Rijnmond

We hebben het DirectKans zoekmodel verbeterd.

Geen recaptha meer! Dus sneller reageren.
Reageren tussen 20:00 en 20:15 uur.
Positie om 20:30 uur definitief bekend.
Dus direct dezelfde avond weten waar u aan toe bent. Wel zo fijn!

U moet natuurlijk nog steeds voldoen aan de voorwaarden van de woning. Urgenten hebben geen voorrang.


- 20:00 Lotingswoningen Woonnet Rijnmond
- Particuliere verhuur

Meer over dit onderwerp

Ik heb de afspraak voor mijn reparatie gemist. Wat nu?

Algemeen

De afspraak moet opnieuw ingepland worden. Hiervoor kunt u direct contact opnemen met de aannemer waarmee u de afspraak had. 

Mocht dit niet lukken dan kunt u contact opnemen met het Klantcontactcentrum van Woonplus.

Meer over dit onderwerp

Er is iets stuk in mijn woning. Hoe meld ik een reparatie bij jullie?

Algemeen

Een reparatieverzoek kunt u op twee manieren aan ons melden:

Online: klik op reparatieverzoek om een reparatieverzoek in te dienen.

U kunt ook contact opnemen met het Klantcontactcentrum van Woonplus.

Meer over dit onderwerp
Toon alle 180 resultaten